0

Ο Αντώνης Ρέμος έδωσε ραντεβού στον Δρόμο 89,8 Fm με έναν πολύ καλό του φίλο, τον Θέμη Γεωργαντά και μίλησαν για τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Η καρδιά μου με πάει εμένα», τα λάθη, αλλά και τη νέα κόντρα που έχει ξεσπάσει με τον Νότη Σφακιανάκη.
Μπορεί ο Νότης να είπε ότι… μικροί μεγάλοι δεν πάνε στα ίδια καφενεία, ο Αντώνης όμως ξεκαθαρίζει ότι το… «μαζέψου» προς τον Νότη ήταν χιουμοριστικό και τονίζει ότι δεν χρειάζεται να το παίρνουμε όλο αυτό τόσο σοβαρά.
«Εγώ έτσι ένιωσα και του το έγραψα. Ο Νότης δε θέλει να ξεκαβαλικέψει από εκεί που έχει κάτσει. Εν πάσει περιπτώσει, σ’ αυτόν τον γαλαξία που ζούμε, όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους, ακόμα και οι… Εξωγήινοι», είπε ο Αντώνης με έντονη διάθεση για χιούμορ και συνεχίζει:

«Ο Νότης το πήρε σοβαρά όλο αυτό. Είναι δυνατόν να τσιμπάει στα εύκολα δολώματα που του έριξε ο Γ. Λιάγκας; Κρίμα γιατί εγώ τον είχα για πιο άγριο ψάρι, αλλά είναι χάνος»!

Ο Αντώνης Ρέμος όμως μίλησε και για τη λάθος επιλογή του να αναλάβει την προεδρεία του Ηρακλή εξαιτίας της οποίας τώρα τρέχει για να ξεπληρώσει συσσωρευμένα χρέη.

«Δουλεύω για να μην μπω φυλακή. Έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι αγωνιστής και να παλεύω. Αυτά τα λάθη θα τα πληρώνω μέχρι να ξεχρεώσω και να κλείσουν οι πληγές. Είμαι εδώ όρθιος και ευτυχώς ο κόσμος με αγαπά και με στηρίζει», είπε.

Δεν έκρυψε μάλιστα ότι τα τρία τελευταία χρόνια ήταν αρκετά δύσκολα για τον ίδιο.

«Είμαι πλούσιος σε χρέη και όχι σε λεφτά. Έχω συμβιβαστεί μ’ αυτά που μου έχουν συμβεί και τα αντιμετωπίζω. Πριν τρία χρόνια όμως θαλασσόδερνα. Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι από το παρελθόν δεν θα ξαναέπαιρνα τον Ηρακλή», τόνισε.
Όσο για τα νέα παιδιά που βγαίνουν στο τραγούδι, όπως ο Παντελής Παντελίδης, ο Αντώνης τονίζει ότι αυτό είναι το φυσιολογικό.

«Ο Παντελίδης κέρδισε το όνειρό του μόνος του, χωρίς καμία βοήθεια. Έχει τον δικό του τρόπο που εκφράζεται, αλλά αυτό που κάνει, το κάνει τίμια και σωστά. Μπράβο του και μαγκιά του», είπε.

Δεν απέκλεισε μάλιστα και μια πιθανή συνεργασία με νέα ονόματα στο χώρο, όπως άλλωστε έχει κάνει και στο παρελθόν.

«Το θαύμα θέλει δύο. Όσοι λένε ότι το θαύμα θέλει έναν κάνουν λάθος. Εγώ θα συνεργάζομαι με όποιον έχει να μοιραστεί κάτι μαζί μου», είπε και το αποδεικνύει αυτό περίτρανα με τη μεγάλη του συνεργασία με την Άννα Βίσση που θα γίνει τον χειμώνα στο Αθηνών Αρένα.

Όπως είπε θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, μια μουσική παράσταση με τραγούδια και των δυο τους, σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα που θα απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό και δεν θα έχει καμία σχέση με μπουζούκια.

Και μην περιμένετε ακόμα γάμο και κουφέτα. Ο Αντώνης δηλώνει καλά στο πλευρό της καλής του Υβόννης Μπόσνιακ και λέει με νόημα:

«Όλοι βρίσκουμε τον δρόμο μας. Όταν χωρίζουν δύο άνθρωποι βρίσκει ο καθένας τον δρόμο του. Βρίσκει την ευτυχία εκεί που την αναζητά».

Για το τέλος, ο Αντώνης είχε μια αφιέρωση να κάνει:

«Αφιερώνω τον δίσκο μου σε όλους τους αφανείς ήρωες», είπε αποδεικνύοντας ότι όντως η… «καρδιά του τον πηγαίνει» μια ζωή.
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ; ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου