0

Μπορεί να έχασε από το Σέρβο Novak Djokovic στο US Open, όμως ο διάσημος Ισπανός τενίστας Rafael Nadal εντυπωσίασε με τα φυσικά προσόντα ως μοντέλο του οίκου Armani.
Μετά τον David Beckham και τον Cristiano Ronaldo, o Nadal είναι ο επόμενος κορυφαίος αθλητής που φωτογραφήθηκε με τα εσώρουχα του ιταλικού οίκου.
Ο υπ' αριθμόν δύο καλύτερος τενίστας στον κόσμο είναι το κεντρικό πρόσωπο της καινούριας καμπάνιας των εσωρούχων Armani .
« Η συνεργασία μου με τον οίκο Armani ήταν για μένα μια διαφορετική εμπειρία, ανακάλυψα κάτι καινούριο, η διαδικασία της φωτογράφησης ήταν απολαυστική και μου έδωσε μεγάλη χαρά» είπε χαρακτηριστικά ο σταρ του τένις.
Σε συνέντευξη στο περιοδικό Men's Fitness o Nadal είπε ότι δεν ακολουθεί πάντα αυστηρή διατροφή. « Η διατροφή μου εξαρτάται από την χρονική περίοδο των αγώνων, αν δεν έχω μπροστά μου αγώνες δεν προσέχω τόσο πολύ, άλλωστε καταναλώνω απίστευτες θερμίδες παίζοντας τένις και κάνοντας γυμναστική» και πρόσθεσε:« Γενικά αποφεύγω τα βαριά και λιπαρά φαγητά αλλά δεν μπορώ να στερηθώ με τίποτα τη σοκολάτα». VIDEO

Δημοσίευση σχολίου