0

Η επιβεβαίωση για το τι ακριβώς βρήκε ο Clooney στην τωρινή του αγαπημένη ήρθε με την νέα της φωτογράφιση για το τεύχος Απριλίου του Αυστραλιανό Maxim. Η 32χρονη Stacy Keibler, πρώην παλαιστής, έχει εμπειρία και στο μόντελινγκ και έτσι ποζάρει με ευχέρεια, φορώντας λίγα και άσπρα.Εκτός από εντυπωσιακή, αποδείχτηκε και "άγρια", αφού στη συνέντευξη της στο περιοδικό αναφέρει πως έχει σφαλιαρίσει αρκετούς άντρες που την ακούμπησαν δήθεν τυχαία. "Όπως σας είπα, δεν μου αρέσει να με αγγίζουν. Το μισώ όταν πηγαίνω σ' ένα μπαρ και κάποιοι άντρες νομίζουν ότι μπορούν να με αγγίξουν ή να μου πιάσουν τον κ--ο. Έχω ρίξει αρκετές σφαλιάρες γι' αυτό." Όσον αφορά την καριέρα της ως παλαιστής, ρωτήθηκε εάν αισθάνθηκε ποτέ την ανάγκη να πάρει αναβολικά. Η απάντηση της ήταν ξεκάθαρη: "Όχι, φυσικά όχι! Δεν θα ανακατευόμουν ποτέ με τέτοια πράγματα. Αλλά έχουν δει πολλά τα μάτια μου."
Αποκάλυψε επίσης, έμμεσα, το γιατί είναι με τον George. Όταν την ρώτησαν τι άντρες προτιμά, ανέφερε, "Μου αρέσουν οι άντρες που μπορούν να δεχτούν τη δική μου τρελή ζωή και είναι και εκείνοι δραστήριοι. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να μπορούν να με κάνουν να γελάω."Η Stacy και ο George έγιναν ζευγάρι το καλοκαίρι του 2011 και όπως φαίνεται, η σχέση τους καλά κρατεί.
cosmo

Δημοσίευση σχολίου