2
Η Ελληνοϊρλανδή Georgia Salpa (Γεωργία Σάλπα) ποζάρει για πρώτη φορά σε ελληνικό περιοδικό. Και σίγουρα όχι τελευταία... «Είμαι αρκετά ζηλιάρα και αυτό είναι σίγουρα ελληνικό χαρακτηριστικό.«Οι Ιρλανδοί είναι πιο αδιάφοροι».«Στο κρεβάτι μού αρέσει να έχω το πάνω χέρι, να παίρνω πρωτοβουλίες. Δεν είμαι από τις γυναίκες που απλά ξαπλώνουν και περιμένουν τα πάντα από τον άντρα. Είμαι πιο wild και νομίζω ότι αυτό αρέσει στους άντρες».«Δεν καταλαβαίνω τι έχουν πάθει όλοι με τον Ρόμπερτ Πάτινσον. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα όμορφα αγοράκια που περιποιούνται τον εαυτό τους σαν κορίτσια. Προτιμώ τους πιο σκληρούς άντρες που απλά βάζουν κάτι πάνω τους και βγαίνουν από το σπίτι».«Δεν μου αρέσει το σεξ σε εξωτερικούς χώρους. Προτιμώ ένα ωραίο ξενοδοχείο, να πίνουμε κοκτέιλ με βότκα, να ακούμε δυνατά μουσική και να κάνουμε έρωτα σε κάθε γωνιά του δωματίου. Αν και δεν έχει τόση σημασία το μέρος, όσο αυτό που κάνεις».


Δημοσίευση σχολίου

  1. popo, ti moro eisai re patriotisa!!!!! salpa roume gia opou meneis.... georgia filiaaaa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tora pou se ksanavlepw oxi moro, ala gkomenara eisai ti na leme!den yparxei allo tetoio kormi.
    salpa na fygoume...

    ΑπάντησηΔιαγραφή