0
SPIROS LEOUSIS FEVGATOS ΣΠΥΡΟΣ ΛΕΟΥΣΗΣ ΦΕΥΓΑΤΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΠΗΤΡΟΣ
Εγω ειμαι φευγατος εξυπνος και γατος και δεν φυλακιζομαι...


ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αίγινα, στην εφηβική μου ηλικία το πάθος μου για το τραγούδι και την μουσική και συγκεκριμένα για τα λαϊκά και τα ροκ ακούσματα με ώθησαν στο να φτιάξω ραδιοφωνικό πειρατικό σταθμό, για ενάμιση χρόνο περίπου που μετά αναγκαστικα να τον κλείσω λόγο της ελλείψεως αδείας.

Τραγούδια άρχισα να γράφω όταν ήμουν 18 χρονών χωρίς να φανταστώ ποτέ ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό.

Για μένα ο στίχος και η μουσική σημαίνουν ζωή και όσο υπάρχω και έχω νου υγιή θα γράφω. Από το πάθος μου και την αγάπη μου για την δημιουργία τραγουδιών στο πέρασμα του χρόνου ανταμείφθηκα με της εξής μεγάλες συνεργασίες που έφεραν επιτυχίες:

Θέμης Αδαμαντίδης, Σταμάτης Γονίδης, Νότης Σφακιανάκης, Μάκης Χριστοδουλόπουλος, Λευτέρης Πανταζής, Άντζελα Δημήτριου, Ζαφείρης Μελάς, Λένα Παπαδοπούλου ,Πάνος Κιάμος , Ελένη Καρουσάκη, Πάνος Καλίδης, Χαρά Βέρα, Γιάννης Παναγιωτόπουλος, Σώτης Βολάνης, Νίνο, Κατερίνα Κόρου, Μαρία Σαμίου, Μαρία Ρούσσου, Σπύρος Λεούσης και πάρα πολλούς ακόμα καλλιτέχνες.

Μερικά από τα τραγούδια μου που έγιναν επιτυχίες είναι τα εξής:

Αδαμαντίδης δεν συμβιβαστικές ποτέ, γεννήθηκα να σ΄αγαπάω, χάρτινα όνειρα.

Γονίδης δεν θα μάθεις ποτέ, το μεγάλο ευχαριστώ, άσε με

Πάνος Κιάμος γύρνα πίσω θα πεθάνω

Πάνος Καλίδης πες μου γιατί ρε μοναξιά

Μάκης Χριστοδουλόπουλος λυπάμαι

Άντζελα Δημητρίου αχ πατρίδα μου ,τα δα όλα

Σώτης Βολάνης τακ τακ , δεν έχεις δύναμη

Χαρά Βέρα δεν έμαθες ποτέ σου ,είμαι η χαρά

Μαρία Σαμίου με παντρεμένο δεν ξανά πάω

Σπύρος Λεούσης φεύγω για Ντουμπάι



Ευχαριστώ όλους τους καλλιτέχνες που με εμπιστεύτηκαν στην μέχρι ως τώρα πορεία μου.



Νεκτάριος Μπήτρος
http://mpitrosnektarios.blogspot.com/2010/07/blog-post_09.html

Δημοσίευση σχολίου