0

«Ήμασταν ζευγάρι με το Στάθη Αλωνεύτη»!
Σε συνέντευξη της η Δήμητρα Μακρυγιάννη επιβεβαίωσε ότι ήταν ζευγάρι με το Στάθη Αλωνεύτη. Συγκεκριμένα στο περιοδικό ΟΚ που κυκλοφορεί σήμερα η Δήμητρα Μακρυγιάννη μίλησε για τον σούπερ σταρ της Ομόνοιας και απάντησε για το αν ήταν ζευγάρι: «Ίσχυε κάτι τέτοιο αλλά είναι ένα κεφάλαιο που έχει κλείσει εδώ και καιρό».Σε ποια φάση είναι η προσωπική της ζωή τώρα: «Βρίσκομαι σε πάρα πολύ καλή φάση. Είμαι ήρεμη και χαρούμενη. Το γεγονός ότι είμαι υγιής και χαμογελώ κάθε μέρα είναι τα πάντα για μένα. Όλα τα άλλα έρχονται».
Αν έκανε ποτέ κάποια τρέλα για έναν έρωτα: «Όταν είμαι ερωτευμένη μπορώ να χαρίσω τον κόσμο όλο στον άνθρωπο που έχω δίπλα μου και όταν δω ότι το δέχεται και το εκτιμά, τότε γίνομαι χαλί να με πατήσεις». Είναι άξιο αναφοράς ότι ο γοητευτική παρουσία του νέου Καλημέρα έχει πτυχίο ως θεολόγος αφού έχει σπουδάσει κοινωνική θεολογία στο πανεπιστήμιο Αθηνών. Η Δημητρούλα, όπως την αποκαλούν οι συνεργάτες της περιμένει την σειρά της για να διοριστεί. Βέβαια στην ζωή της υπάρχει καιτο μεγάλο στοίχημα που λέγεται τηλεόραση και η τεράστια ευκαιρία που της δίνει το ΣΙΓΜΑ για να κάνει την επιθυμία της πραγματικότητα.

Δημοσίευση σχολίου