Η Βίκυ Μιχαλονάκου επιστρέφει στην τηλεόραση στο «Ν-Ευρωδικείο» της.Το Ερωτοδικείο, το οποίο είχε προβληθεί τις χρονιές 1997-1998, δεν ερχόταν σε αντίθεση με τη μέχρι τότε εικόνα σου; Αυτή της σοβαρής δημοσιογράφου του Έθνους, της Απογευματινής, της Αυριανής, με αποκλειστικές συνεντεύξεις της Μελίνας Μερκούρη, του Σαββόπουλου, του Νουρέγιεφ και δεκάδων άλλων;Εγώ δεν ξεγέλασα ποτέ τον κόσμο, λέω μόνο αλήθειες. Ο ρόλος, όμως, του δημοσιογράφου μεταλλάσσεται μέσα στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι. Ο δημοσιογράφος υποχρεούται να εκθέσει τα κοινωνικώς απαράδεκτα σε όλες τους τις εκφάνσεις, χωρίς περιορισμούς και όρια, είτε παίζοντας κάποιους ρόλους είτε μέσα από δήθεν αυστηρές συντηρητικές εκπομπές πολιτικού και ενημερωτικού περιεχομένου είτε μέσω της σάτιρας. Τα ύψιστα και πρωταρχικά στοιχεία που είχε το Ερωτοδικείο ήταν το χιούμορ, η ανατροπή, ο αυτοσαρκασμός, ήταν ένα παράθυρο απευθείας σύνδεσης στο κεντρικό δελτίο των παραισθήσεων και των ψευδαισθήσεων. Το Ερωτοδικείο δεν ήταν εκπομπή, ούτε καν δίκη, ήταν η Θεία Δίκη, ήταν μία ορίτζιναλ πραμάτεια που δεν είχε ανταγωνιστές, γι' αυτό και το αγοραστικό μας κοινό ήταν μόνο fans. Το Ερωτοδικείο δεν είχε καμία σχέση με τα βλαχομπαρόκ και τα ξενόφερτα, ήταν μια γροθιά στο κατεστημένο της εποχής.
Δημοσίευση σχολίου