1
Μεγάλες δηλώσεις από την Κατερίνα Στικούδη, η οποία είπε πως: «Δεν το παίζω “κουλτούρα”, επειδή δεν αποκαλύπτω τα προσωπικά μου. Είναι απόφαση, είναι ο χαρακτήρας μου έτσι. Δεν χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή, για να κερδίσω πόντους στη showbiz, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους. Γιατί να ανακοινώσω κάτι δημόσια, ενώ δεν το γνωρίζει η οικογένειά μου; Είμαι συντηρητική, κι ας μη μου φαίνεται».Το μοντέλο που ετοιμάζεται να κάνει και τα πρώτα βήματά της στο τραγούδι απεχθάνεται το κουτσομπολιό και τους ρουφιάνους, μήπως δεν είναι στον σωστό χώρο; Γιατί στα Media και ειδικά στη Showbiz δεν προλαβαίνεις να τους μετράς:«Μισώ το ρουφιανιλίκι, ποτέ δεν υπήρξα προδότης στη ζωή μου. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, μισώ το ρουφιανιλίκι. Γενικά μιλάω, για το κουτσομπολιό, την υποκρισία, όλα αυτά που είναι παντού γύρω μας. Στην προσωπική μου ζωή δεν έχει χαλάσει κάτι εξαιτίας τρίτου προσώπου. Μπορεί όμως και να έχει γίνει χωρίς να το ξέρω».

ΠΗΓΗ: Nitro

Δημοσίευση σχολίου

  1. Πάντως ευχαρίστως θα έσκυβα κάπου εκεί χαμηλά ανάμεσα στα μπούτια της & θα την έγλυφα για όση ώρα ήθελε.. Αυτό μόνο.. Να την έγλυφα & τι στον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή