0
Η Monica Bellucci, έκλεισε τα 46 της και έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της αλλά δεν έχει χάσει το εκπληκτικό της σώμα που θα ζήλευαν πολλές γυναίκες μικρότερης ηλικίας:«Είμαι άνθρωπος που αγαπάει την οικογένεια.Έχουμε παράδοση στην Ιταλία.Προέρχομαι από μία μεγάλη και πολύ δεμένη οικογένεια και μου αρέσει να έχω γύρω μου ανθρώπους που αγαπώ.Και σίγουρα είμαι ιταλίδα στην αγάπη μου για το καλό φαγητό.Τρώω τα πάντα, αλλά αγαπάω πιο πολύ από όλα το ιταλικό φαγητό.Ακόμα και η κόρη μου τρελαίνεται.Αν έχω να κάνω κάποιο ρόλο που πρέπει να χάσω κιλά, κάνω ότι μπορώ για να το πετύχω.Τρώω ψάρια, λαχανικά, και έτσι τα χάνω αμέσως.Aλλά μερικές φορές πρέπει να παίξω ρόλους που πρέπει να πάρω βάρος.Να σου πω την αλήθεια το προτιμώ αυτό.Είναι αδύνατο να κάνω γυμναστήριο με το πρόγραμμα που ακολουθώ.Γιαυτό αντί να γυμνάζομαι, φοράω μαύρα φορέματα».Monica Bellucci, εκπληκτικό σώμα ακόμα και στα 46!

Δημοσίευση σχολίου