0
Η Έλλη, μιλώντας για τη μεγάλη της αγάπη, τον γιο της, τόνισε: «Ο γιος μου είναι ακόμα μικρός, είναι 2,5 ετών. Είναι τρελό γκομενάκι, ανδράκι. Αλίμονο στο κοριτσάκι που θα βρεθεί στο διάβα του, θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερη από ό,τι θα μπορεί να είναι».Όσο για τη συμμετοχή της στην κριτική επιτροπή του «Greek Idol» ξεκαθάρισε πως θα είναι αυστηρή, αλλά δεν θα είναι σκύλα: «Θα είμαι αυστηρή και αντικειμενική».Η κουβέντα έφτασε και στο αναπάντεχο διαζύγιό της και, όπως είναι φυσικό, δεν είναι και τόσο ευχάριστη κατάσταση.

«Ο χωρισμός μου είναι λίγο περίεργος, αλλά με τον καιρό ελπίζω πως θα στρώσει. Ακόμα είμαστε σε ένταση. Πάντα φταίνε και οι δύο. Ο καθένας παίζει τον ρόλο του πυροσβέστη, όταν χρειάζεται, ή τον ρόλο αυτού που ψάχνει αφορμές για να φουντώσει. Αλλά το θέμα είναι πως είναι ακόμα έντονη η φάση. Είμαστε στη φάση που ο καθένας μπορεί να εμφανιστεί με κάποιον άλλον».
Η Έλλη δεν παρέλειψε να μιλήσει και για άλλες στιγμές της ζωή της, πιο απλές, όπως για παράδειγμα τι κάνει με τους φίλους της, αν πίνει αλκοόλ και αν έχει κάνει one night stand.
Για το στήθος της: «Ο Καρβέλας δεν με προλόγιζε, απλά έπαιζε το ''γουστάρω της γυναίκες με μεγάλο στήθος'' και με κοιτούσε. Δεν θυμάμαι ακριβώς τι νούμερο σουτιέν φοράω, πρέπει να είναι 3 -3,5, αλλά μέχρι να το μικρύνω, γιατί έχω ένα θέμα»
Για τη σχέση της με το αλκοόλ: «Γενικά δεν πίνω. Με δύο ποτήρια είμαι χοντροντίρλα. Αν με δει κάποιος μεθυσμένη, θα γελάσει πάρα πολύ. Έχω ανέβει πάνω στην μπάρα στη Σαντορίνη, με όλο τον κόσμο από κάτω να με βλέπει και να βγάζει φωτογραφία. Είχα πιει πάνω από 2 ποτήρια εκείνη τη φορά».
Για το αν έχει κάνει one night stand: «Μία φορά έχω κοιμηθεί μ' έναν άνδρα για ένα βράδυ χωρίς να έχω σχέση μαζί του, αλλά ήταν φίλος μου, δεν ήταν άγνωστος».
Για τη συμπεριφορά της στην παρέα: «Στις παρέες μου είμαι ο καραγκιόζης της παρέας. Κάνω πολύ πλάκα και όλοι γελάνε. Είμαι καλό παιδί, αλλά όχι ξενέρωτη.

Δημοσίευση σχολίου