0

Όπως ομολόγησε πρόσφατα η Eva Mendes , όταν ήταν μικρή ονειρευόταν να γίνει καλόγρια, αλλά άλλαξε γνώμη όταν έμαθε ότι οι μοναχές δεν αμείβονται για το έργο τους: "Δεν ζούσαμε με πολλά χρήματα, κι έτσι έλεγα πάντα στη μαμά μου ότι όταν μεγαλώσω θα της πάρω ένα μεγάλο σπίτι κι ένα αυτοκίνητο. Οταν ήμουν δέκα χρόνων, μια μέρα η αδελφή μου με ρώτησε: 'Πώς θ' αγοράσεις όλα αυτά τα πράγματα στη μαμά; Θα γίνεις καλόγρια κι οι καλόγριες δεν πληρώνονται'. 'Τι;', της απάντησα και αυτό ήταν - τα όνειρα μου για το μοναστήρι είχαν τελειώσει... Νιώθω πάντα ότι υπάρχουν τόσο πολλά πράγματα για τα οποία νιώθω ευγνωμονούσα, που δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν μπορώ να ανταποδώσω.Αυτό κάνω μέσα στην οικογένεια μου και με κάποιες φιλανθρωπίες, ιδιαίτερα με την τέχνη στο Ελίζιουμ (Elysium), που βοηθά τα παιδιά στο νοσοκομείο να αυτοθεραπευτούν μέσω της τέχνης", εξηγεί η ίδια...

Δημοσίευση σχολίου