0

Βάσω Λασκαράκη: «Τώρα μου δίνεται η ευκαιρία να ζήσω την Αθήνα. Υπήρχαν μέρη που δεν τα ήξερα. Πάω για καφέ με φίλους, κάνω πράγματα για τον εαυτό μου, ταξιδεύω!» Ωστόσο, η Βάσω εκφράζει την αγωνία της για την επόμενη δουλειά της, η οποία θα ήθελε να είναι «κάτι όμορφο. Αυτό που όλοι ευχόμαστε είναι να έχουμε τουλάχιστον δουλειά. Με τέτοια οικονομική κρίση που βιώνουμε, τόσες αρρώστιες, ατυχήματα και ληστείες, όσο αισιόδοξος κι αν είσαι, στο τέλος θα φτάσεις στο σημείο να νομίζεις ότι πρέπει να πέσεις στα ψυχοφάρμακα». Συζητάει την επόμενη κίνηση της, αλλά ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί κάτι. «Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει. Θέλω να είμαι καλά και να μη σκέφτομαι τίποτε άλλο». Την πιθανότητα να περάσει στους ανέργους δεν τη διανοείται. «Μέχρι τον Ιούνιο θα πληρώνομαι για την Πολυκατοικία». Θα αρχίσω να ανησυχώ από τα επόμενα Χριστούγεννα. Τότε θα ξεκινήσω… ψυχοφάρμακα». (γέλια) Από τη συμμετοχή της στο σίριαλ του Mega κέρδισε αναγνωρισιμότητα. «Ανέβασε τις μετοχές μου. Δέχτηκα προτάσεις και για θέατρο. Το θέμα είναι τι θα γίνει από δω και πέρα».

Για τρία χρόνια ήταν τηλεοπτικό ζευγάρι με το Γιάννη Τσιμιτσέλη, 29, ενώ τα δύο τελευταία είναι μαζί και στη ζωή. «Ήμασταν τρία χρόνια στο σίριαλ, συνεργαστήκαμε όμως και στην παράσταση «Ο Φίλος μου ο Λευτεράκης». Δεν αποκλείεται να ξανασυνεργαστούμε, αλλά δεν είναι και απαραίτητο να παίξουμε το ζευγάρι». Απ’ όταν τελείωσαν τα γυρίσματα της «Πολυκατοικίας» επαγγελματικά οι δρόμοι τους χώρισαν.

«Εκείνος έχει θέατρο και νέο σίριαλ». Πώς θα της φαινόταν αν τη νέα σεζόν έβλεπε τον Γιάννη σε άλλο σίριαλ, να φιλιέται με κάποια άλλη ηθοποιό; «Όταν είσαι σε αυτόν το χώρο, το παίρνεις ως δεδομένο. Σ’ εμάς απλώς έτυχε να ερωτευτούμε. Δεν σημαίνει πως κάθε συνάδελφο σου τον ερωτεύεσαι». Συγκατοικούν στο Χαλάνδρι και ζουν τον ερωτά τους μακριά από αδιάκριτα μάτια. «Πάντα ήμουν υπέρ της συγκατοίκησης. Όταν είσαι καλά με έναν άνθρωπο, θέλεις να ζεις μαζί του. Μένουμε καιρό μαζί και δεν έχει αλλάξει κάτι μεταξύ μας, όλα είναι όμορφα». Όσο για το ποιος σερβίρει πρωινό σε ποιον; «Ο Γιάννης δεν φημίζεται για τα πρωινά του ξυπνήματα. Κι εγώ θέλω να φροντίζω τους άλλους, από το σύντροφο μου μέχρι τους καλεσμένους μας» λέει η Βάσω και συνεχίζει: «Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα στον Γιάννη. Είναι η χαρά της ζωής. Αισιόδοξος, δεν σε αγχώνει. Είναι πρώτος για «καραγκιοζιλίκια», του αρέσουν οι πλάκες, αυτός είναι ο χαρακτήρας του».

Μετά τα δημοσιεύματα που την ήθελαν εναντίον του γάμου, ξεκαθαρίζει: «Δεν είμαι κατά του γάμου -είναι λάθος να το λένε αυτό-, αλλά κατά του «τυπικού» του όλου θέματος. Δεν θέλω να γίνει για να γίνει. Μου αρέσει η συμβίωση, αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις την κατάληξή της». Στο ενδεχόμενο πρότασης γάμου από το Γιάννη Τσιμιτσέλη απαντά: «Νομίζω ότι δεν θα γίνει πρόταση από το Γιάννη, γιατί σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο». Υπάρχει γυναίκα που να μην σκέφτεται το μονόπετρο; Ναι, και η Βάσω είναι μια από αυτές. «Ποτέ δεν ονειρεύτηκα τέτοια στιγμή. Μου αρέσουν τα δώρα -και να κάνω εγώ, βεβαίως-, αλλά δεν νομίζω ότι θα έρθει ο άλλος με το μονόπετρο. Μου αρέσει να το βλέπω στις αμερικάνικες ταινίες, όμως δεν με ενδιαφέρει να το ζήσω. Δεν λέω ότι δεν θα παντρευτώ. Απλώς, βαριέμαι τις ετοιμασίες. Ξέρω ότι πρέπει να γίνουν κάποια στιγμή στην περίπτωση που αποκτήσεις παιδί. Και, βέβαια, μπορείς να κάνεις απλώς έναν πολιτικό γάμο». Το βιολογικό της ρολόι όσον αφορά την απόκτηση παιδιού ακόμη δεν έχει χτυπήσει. «Τη μητρότητα τη σκέφτομαι, αλλά δεν νιώθω έτοιμη να τη ζήσω. Μου λένε ότι μπορεί να μη νιώσεις ποτέ έτοιμη, αλλά θα καταλάβεις πόσο το ήθελες όταν κρατήσεις το μωρό στα χέρια σου. Αυτά τα πράγματα, πάντως, δεν τα προγραμματίζεις».

Από μικρή ήταν κοκέτα. Ως μοναχοκόρη, είχε τη μερίδα του λέοντος στην αγάπη της μαμάς Αναστασίας και του μπαμπά Αθανάσιου. Εκτός από τους γονείς της, η ηθοποιός λατρεύει τη γιαγιά της, Βασιλική, και τον παππού της, Αντώνη, οι οποίοι τη μεγάλωσαν μαζί με τους γονείς της. Με το που ενηλικιώθηκε φοίτησε στο Κ.Θ.Β.Ε. στη Θεσσαλονίκη. Μέχρι τα 26 της έπαιζε σε πειραματικές ομάδες στη συμπρωτεύουσα. Συνέχισε δοκιμάζοντας τις δυνάμεις της στην Αθήνα. Αρχικά έπαιξε στο σίριαλ του Mega Φιλοδοξίες, ακολούθησε ο Έρωτος στον ΑΝΤ1 και έγινε ευρέως γνωστή από τη σειρά Η Πολυκατοικία, όπου γνώρισε και τον αγαπημένο της, Γιάννη Τσιμιτσέλη.
people-gr

Δημοσίευση σχολίου