0
Το White Smile είναι αποδεδειγμένο πώς αφαιρεί:
τη γενική κιτρινάδα από τα δόντια
κηλίδες λόγω γήρανσης
κηλίδες από φαγήτά ή ποτά (καφέ, τσάϊ, κόκκινο κρασί, coke)
κηλίδες λόγω καπνίσματος → (που ήταν το κύριο μου πρόβλημα)
σκούρυνση του σμάλτου λόγω γενετικών παραγόντων


Λέγομαι Έλενα καί ζώ στην Αθήνα. Έχω τη χαρά να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου, πώς κατάφερα να μετατρέψω τα δόντια μου από κάτι για το οποίο ντρεπόμουν, σε κατί για το οποίο τώρα πια αισθάνομαι περήφανη. Δεν είμαι ούτε οδοντίατρος, ούτε γιατρός, αλλά ούτε καί ειδικός φαρμάκων, παρά μόνο μία μητέρα, η οποία είχε τη τύχη να δοκιμάσει το νέο προϊόν – στυλό λεύκανσης δοντιών, το οποίο έκανε τα δόντια μου 4 τόνους πιο λεύκα, εξοικονομώντας χρήματα, τα οποία σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να δώσω στον οδοντίατρό μου.

before white smile after white smile

Μπορείτε να δείτε πως έμοιαζαν τα δόντια μου πρίν καί μετά τη χρήση του White Smile στυλό λεύκανσης δοντιών.
Πιστεύω πως η εικόνα μιλάει από μόνη της ;)
Ας ξεκινήσω απ'την αρχή...

Για να είμαι ειλικρινής, είχα μερικές κακές συνήθειες, οι οποίες πιθανώς να συνέβαλαν στην εμφάνιση του κίτρινου χρώματος των δοντιών μου. Μ΄αρέσει το κόκκινο το κρασί καί ο καφές, όπως επίσης καί το κάπνισμα, το οποίο είχα ξεκινήσει στο πανεπιστήμιο. Είμουν καπνίστρια για περισσότερο από 10 χρόνια, μέχρι που πήρα την απόφαση να το σταματήσω. Καί παρόλο που είμουν ευτυχισμένη που είχα καταφέρει να σταματήσω το κάπνισμα, τα δόντια μου είχαν παραμείνει κίτρινα. Δεν μπορώ να πώ πως βούρτιζα τα δόντια μου 2 φορές την ημέρα κάθημρινώς, αλλά τα φρόντιζα όσο μπορούσα, χωρίς όμως να έχει κανένα αποτέλεσμα. Δοκίμασα διάφορες λευκαντικές οδοντόπαστες, αλλά οι κιτρινωπές κηλίδες παρέμεναν στα δόντια μου.Ευχαριστώ το Θεό – ή πιο σωστά θα έπρεπε να ευχαριστήσω το White Smile – για τα θαυματουργά αποτελέσματα που είχε στα δόντια μου.
Το θαύμα...

Μετά τις όλες αποτυχημένες προσπάθειες που είχα κάνει με διάφορα προϊόντα λεύκανσης δοντιών, τελικά συνάντησα την καινοτομική μέθοδο λεύκανσης δοντιών. Βρισκόμουν στην κουζίνα καί μαγείρευα, όταν άκουσα στην τηλεόραση ένα ειδικό οδοντίατρο, ο οποίος εξειγούσε τα πλεονεκτήματα καί την αποτελεσματικότητα ενός νέου επαναστατικού προϊόντος λεύκανσης δοντιών, για χρήση στο σπίτι. Στην αρχή δέν είμουν πολύ ενθουσιασμένη, αφού μου φάνηκε σαν ένα ακόμη προϊόν, το οποίο υπόσχεται θαύματα, παρόλαυτα αποφάσισα να ψάξω περισσότερες πληροφορίες. Μετά που έκανα μια μικρή έρευνα, βρήκα πως πράγματι αυτό το προϊόν είναι μια νέα μέθοδος λεύκανσης δοντιών, η οποία έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους. Είχα βρεί καί κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις κι έτσι αποφάσισα να παραγγείλω. Τότε δεν είχα ακόμη συνειδητοποιήση πόσο τυχερή είμουν, μέχρι που το δοκίμασα καί κατάλαβα.
Πώς λειτουργεί...
White Smile teeth whitening pen

Το μέγεθός του είναι πραγματικά πολύ μικρό (όπως μπορείτε να δείτε στην εικόνα στα δεξιά της σελίδας) καί πολύ απλό για χρήση. Εγώ το μεταφέρω συνεχώς μαζί μου, στη τσάντα μου. Το κάνω χρήση δύο φορές την ημέρα όπως λέει στις οδηγίες. Μετά το βούρτσισμα των δοντιών μου, εφαρμόζω με το στυλό το τζελ στην επιφάνεια των δοντιών μου καί το αφήνω για μισό λεπτό για να δράσει. Αυτό που κάνει πραγματικά καταπληκτικό το White Smile pen είναι η εξοικονόμηση χρόνου (εφαρμόζεται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα) καί η αποτελεσματικότητά του – έχω τα ίδια αποτελέσματα που θα είχα καί σε ειδικό, κι αυτό από το σπίτι. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν δισκάρια λεύκανσης δοντιών, αλλά ήταν άβολα καί χρονοβόρα για εφαρμογή.


Το White Smile είναι αποδεδειγμένο πώς αφαιρεί:

τη γενική κιτρινάδα από τα δόντια
κηλίδες λόγω γήρανσης
κηλίδες από φαγήτά ή ποτά (καφέ, τσάϊ, κόκκινο κρασί, coke)
κηλίδες λόγω καπνίσματος → (που ήταν το κύριο μου πρόβλημα)
σκούρυνση του σμάλτου λόγω γενετικών παραγόντων

καί δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτό το στυλό, το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει φέρει πίσω το λευκό χρώμα των δοντιών μου.

Είχα μείνει άναυδη από τα αποτελέσματα. Για χρόνια ολόκληρα ντρεπόμουν να χαμογελάω λόγω του κίτρινου χρώματος των δοντιών μου. Συνεχώς δέχομαι φιλοφρονήσεις από φίλους καί γνωστούς για το πόσο ωραία φαίνονται τα δόντια μου, καί τώρα είμαι συνεχώς χαμογελαστή. Αισθάνομαι ευτυχισμένη που έχω την ευκαιρία να μοιραστώ με τον υπόλοιπο κόσμο την επιτυχία καί εμπειρία μου.

Ακόμη καί ο άντρας μου είχε εντυπωσιαστεί τόσο πολύ από τα αποτελέσματα που δεν έβλεπε την ώρα να το δοκιμάσει κι αυτός. Έτσι παραγγείλαμε ακόμα ένα γι΄αυτόν. Ποτέ του δεν τον απασχολούσαν θέματα όπως η εμφάνιση, αλλά πραγματικά αισθάνεται καλύτερα τώρα με το λευκό του χαμόγελο. Κι οι δυό μας αισθανόμαστε καλύτερα τώρα! Πραγματικά δεν έχω λόγια για το πόσο τυχερή αισθάνομαι που δοκίμασα αυτό το στυλό.

Η λευκαντική δράση στα δόντια του έχει καλύτερα αποτελέσματα ακόμη κι από τα δικά μου.

Ομολογώ πως ζηλεύω λιγάκι ;)

Ελπίζω η εμπειρία μου αυτή να σας ενθαρρύνει να δώσετε περισσότερη έμφαση στα δόντια σας καί να χαίρεσται την κάθε στιγμή με πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό σας. Καλή τύχη!

Δημοσίευση σχολίου