0

Απόστολος Σουκαράς: ''Δηλώνω Έλληνας πατριώτης και εθνικιστής''...
Ο οδηγός της ΕΘΕΛ που μονοπώλησε μέσα στη βδομάδα το ενδιαφέρον με την κακή δυστυχώς έννοια με όσα έγιναν στο Σύνταγμα, λέει στο ΒΗΜΑ ότι δεν έχει καμία σχέση με όσα του καταλογίζουν και δηλώνει Έλληνας εθνικιστής και πατριώτης!
Απόστολος Σουκαράς στο ΒΗΜΑ:
''Είμαι ο μόνος συνδικαλιστής που εργαζόταν και δεν έπαιρνε συνεχώς απαλλαγές. Δεν ψηφίζω καν και κάνω συνειδητή αποχή. Έχω να πατήσω σε εκλογές μια δεκαετία. Πήραμε την Αστυνομία και ζητήσαμε να καταθέσουμε. Άρχισαν να λένε ότι είμαστε ασφαλίτες. Ε, ας το αποδείξουν! Εγώ έχω στοιχεία, υπάρχουν οι κλήσεις στο 100, η μαρτυρία διασώστη και των κοριτσιών στην πολυκατοικία, αλλά και οι φωτογραφίες. Είμαστε όλοι οικογενειάρχες με παιδιά. Κατά καιρούς γράφω στο «Απολλώνειο Φως». Δηλώνω έλληνας πατριώτης και εθνικιστής αλλά δεν ήμουν ποτέ σε καμία οργάνωση ούτε ψήφισα Χρυσή Αυγή.'' δήλωσε χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση σχολίου