0

Τα περιοδικά το καλοκαίρι είναι σαν το air-condition: απαραίτητα. Και επειδή ο άντρας πλέον, δεν έχει πολλές επιλογές, βρήκε τη λύση στο Ok και το Hello, χωρίς πια να νιώθει ότι ξεφ(τ)υλλίζεται...
Μισό να υπολογίσω: 2.90+1.50+2.00+2.50+2.50=11.40 ευρώ. Τόσο κόστιζε το καλοκαίρι το αντρικό ξεφύλλισμα περιοδικών στην παραλία, κάθε εβδομάδα. Ναι, εβδομάδα και ας μην υπήρξε ποτέ επταήμερο ανδρικό περιοδικό σε αυτή τη χώρα, παρά μόνο μηνιαία. Ο άντρας πλέον δεν χρειάζεται το Playboy για να δει ένα shooting, σιλικονάτου μοντέλου, γαρνιρισμένου με photoshop. Έχει το Ok! και το People.

Με τα παραπάνω χρήματα που ανέφερα, μπορούσε κάποιος μέσα σε 24 ώρες (από το πρωί της Τετάρτης μέχρι το επόμενο της Πέμπτης) να πάρει από το περίπτερο το Ok!, το People, το DownTown, το Hello, το ΕΓΩ Weekly και αν είχε και κέφια, να βάλει άλλα 2.90 ευρώ και να αγκαζάρει και το Ciao για ακόμη περισσότερο paparazzo-οφθαλμόλουτρο.



Και η αλήθεια είναι πως τα περιοδικά αυτά (τα οποία ανεβάζουν τις πωλήσεις τους από την ώρα που ξεκινάνε τα καράβια τα διακοπο-δρομολόγια κάθε τέλη Ιούνη), κάνουν καλά τη δουλειά τους και επιτελούν το ενημερωτικό έργο τους, με unisex φιλοσοφία, βάζοντας celebrities ειδήσεις και tips μόδας για τις γυναίκες και φουλ του μπικίνι από όλες τις παρουσιάστριες, ηθοποιούς και τραγουδίστριες που ενώ εκείνες κάνουν βόλτες στις ελληνικές παραλίες, εσύ νομίζεις πως παρακολουθείς φωτογράφηση διαρκείας για το Sports Illustrated και το βραβείο Swim Suit της χρονιάς.

Να το κάνω πιο συγκεκριμένα; Η Υβόννη Μπόσνιακ έχει πλέον περιθωριοποιήσει τον Αντώνη Ρέμο από τις φωτογραφίες τους (και δεν είναι εύκολο αυτό), αφού κάθε τρεις και λίγο εμφανίζεται με διαφορετικό μαγιό και όλο και πιο παρτό. Η Ειρήνη Παπαδοπούλου, φίλη της Υβόννης, δεν χάνει έδαφος. Βάζει η Υβόννη παρτό, η Ειρήνη της λέει «πάρτο» με ένα ακόμη πιο κοφτό (ή καυτό, το ίδιο είναι) μπικίνι.

Η Ελεονώρα Μελέτη μοιάζει με το ιερό δισκοπότηρο των περιοδικών και τείνει να γίνει η νέα Ελένη Μενεγάκη (η οποία έχει παρουσίασει στα εξώφυλλα των εν λόγω εντύπων περισσότερα χρωματιστά μαγιό και από ότι η Αντριάνα Λίμα σε ολόκληρη την καριέρα της), με συνεχείς φωτογραφίες από όπου βρεθεί (βοηθάει κι εκείνη λίγο με τα uploads στο twitter της), με νέο –μακρύτερο- μαλλί φέτος και με τη –δική μου- διαπίστωση ότι το αγαπημένο της χρώμα είναι το μοβ στο μαγιό (έχω μετρήσει τρία).



Από εκεί και πέρα, η λίστα μεγαλώνει ανάλογα με τις προτιμήσεις. Θέλεις ξανθιά; Ψάξε για Έλενα Παπαβασιλείου (αν στην παραλία είδες άντρες να κοιτάνε το OK! χωρίς να ντρέπονται, ήταν σίγουρα σε σελίδα που την είχε). Θες πιο classy; Η λεπτεπίλεπτη Σίσσυ Φειδά είναι για σένα. Θες κάτι πιο extreme, όπως Δήμητρα Αλεξανδράκη ή προτιμάς (ή μάλλον αντέχεις) το σώμα της Χριστίνας Κολέτσα, κανένα πρόβλημα. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να προσθέσω τις φωτογραφίες από τις ξένες celebrities για να σε πείσω για την άποψή μου. Η Ριάννα φτάνει από μόνη της.

Τα εβδομαδιαία περιοδικά, όπως είπα, έχουν προνοήσει, έχουν αναπτύξει μια σωστή στρατηγική, ειδικότερα σε μια περίοδο τα έντυπα προσπαθούν να ανανεώσουν τη σχεση τους με τους αναγνώστες-καταναλωτές. Ξέρουν πλέον τι θέλει ένας άντρας για να τους δώσει προσοχή στο περίπτερο και τον προσεγγίζουν, αφού έτσι κι αλλιώς τις γυναίκες τις έχουν κερδίσει.

Και κυρίως ξέρουν πώς να μπουν στο σπίτι σου. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου πει η γυναίκα σου «καλά τι είναι αυτό που πήρες για να διαβάσουμε;» αν σε δει με το People και τον τίτλο «Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι ερωτευμένη» (ενώ εσύ έχεις τσεκάρει το παράθυρο πάνω δεξιά που λέει «τα καλύτερα σώματα στις παραλίες»). Ok (!) λοιπόν;


men24.gr

Δημοσίευση σχολίου