0

Η μεγάλη μέρα έφτασε για την Kim Kardashian και τον 26χρονο σταρ του NBA, Κρις Χάμφρις.Σήμερα, το ζευγάρι θα παντρευτεί στο Montecito της Καλιφόρνια, κοντά στη Σάντα Μπάρμπαρα, και, όπως η ίδια η ριάλιτι σταρ αποκάλυψε, αυτό που οι καλεσμένοι της θέλει να θυμούνται περισσότερο από αυτό το γάμο, είναι το νυφικό:! «Θεέ, μου! Αυτό το νυφικό…» είναι η φράση που θέλει να λένε όλοι και που η ίδια χρησιμοποίησε σε ραδιοφωνική συνέντευξή της λίγες μόνο ώρες πριν το γάμο. Τον σχεδιασμό του φορέματος έχει αναλάβει η σχεδιάστρια Vera Wang, αλλά η καλή φίλη της Κιμ, Νικόλ Ρίτσι, έχει επίσης επηρεάσει με τις ιδέες της το τελικό αποτέλεσμα.

Όσο για την ψυχολογία της νύφης: «Είχα την κρίση πανικού μου περίπου μια εβδομάδα πριν» εξήγησε η μέλλουσα νύφη, προσθέτοντας πως αγχώθηκε για μικροπράγματα.

Τέλος, η αμερικανίδα τηλεστάρ μίλησε για τον μεγάλο απόντα του γάμου, τον πατέρα της, που πέθανε το 2003: «Έχω κάτι πάντα μαζί μου. Θα νιώθω την παρουσία του σε όλη τη διάρκεια της τελετής, στη δεξίωση και γενικά, στην ατμόσφαιρα, θα υπάρχει η παρουσία του πατέρα μου» είπε.
Yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου