0

Με αρκετή δόση χιούμορ η Scarlett Johansson αντιμετωπίζει την πρόσφατη περιπέτειά της με τη διαρροή γυμνών φωτογραφιών της. Η ηθοποιός μιλάει στο Vanity Fair για την υπόθεση δηλώνοντας ότι οι φωτογραφίες είχαν τραβηχτεί για τον πρώην σύζυγό της Ryan Reynolds. «Ξέρω ποια είναι τα καλύτερα σημεία μου. Τις είχα στείλει στο σύζυγό μου, δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτε μεμπτό σε αυτό. Δεν γύριζα και πορνογραφική ταινία, αλλά και σε αυτό δεν βρίσκω κάτι κακό», αναφέρει η ηθοποιός. Τονίζει ότι ήταν μία από τις πιο παράξενες περιόδους της ζωής της. «Δεν ήξερα τι να κάνω με τον εαυτό μου. Ήταν μια πολύ περίεργη περίοδος στη ζωή μου. Τίποτε δεν μπορούσε να μου προκαλέσει το ενδιαφέρον. Είχα ένα πολύ δημοσιοποιημένο χωρισμό και ήταν δύσκολα γιατί αισθανόμουν άσχημα», προσθέτει.
gossip

Δημοσίευση σχολίου