0

Λευτέρης Πανταζής:«Είμαι ερωτευμένος με την Έλενα Παπαρίζου εδώ και πολλά χρόνια. Μου αρέσει πολύ σαν γυναίκα, μου αρέσει πολύ σαν τραγουδίστρια, την αγαπώ πολύ. Κι εκείνη με αγαπάει και το ξέρω καλά, μάλιστα πριν από λίγες ημέρες βρεθήκαμε στο αεροδρόμιο, αγκαλιαστήκαμε και τα λέγαμε», δήλωσε στο Star, προσθέτοντας:
«Έχουμε βγει έξω κι έχουμε μιλήσει στο παρελθόν και νομίζω πως ό, τι και να κάνει από εδώ και πέρα το αξίζει, την αγαπώ πολύ».
Χωρίς κανέναν φόβο, αλλά με πολύ πολύ πάθος και φυσικά πολύ σοβαρά, ο Λε-Πα μάλιστα, αν και αρχικά δίστασε να πει το «ναι» σε ερώτηση εάν θα συμμετείχε ποτέ στο «Dancing on ice», όταν το… ξανασκέφτηκε είπε πως για την Έλενα μέχρι και παγοπέδιλα θα φορούσε, για να είναι κοντά της και να της κάνει τα χατίρια.
Πέρα, όμως, από τον έρωτά του για την Mrs number One, ο κος Πανταζής μίλησε και για την κρίση και το πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά του: «Βεβαίως και με έχει επηρεάσει. Έχω κόψει πολλά πράγματα. Εξοδα του σπιτιού, πολλά έξοδα που έκανα έξω, όπως επίσης έχω κόψει κατά πολύ και απαιτήσεις στα μαγαζιά που εργάζομαι».
ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσίευση σχολίου