0

Μετά τα ριάλιτι σόου αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της (!) και αποκάλυψε ότι ετοιμάζει ένα δίσκο, ο οποίος αναμένεται να κυκλοφορήσεις στις αρχές του καλοκαιριού!Και επειδή η καλή διαφήμιση ξεκινάει από νωρίς, η Paris Hilton σκέφτηκε ότι μια σέξι φωτογράφιση ήταν ό,τι έπρεπε για να αρχίσει να γίνεται ντόρος γύρω από τα νέα της επαγγελματικά σχέδια.
Έβγαλε… αρκετά από τα ρούχα της και πόζαρε για το εξώφυλλο του περιοδικού FHM, ενώ δε δίστασε να αναφερθεί και στη συμπάθεια που τρέφει στο πρόσωπο του διαδόχου του βρετανικού θρόνου, πρίγκιπα Ουίλιαμ και του αδερφού του Χάρι, χαρακτηρίζοντάς του πολύ «ευγενείς και τζέντλεμαν».

«Μου αρέσει η ατμόσφαιρα στο Λονδίνο, οι άνθρωποι και η προφορά τους… οι Βρετανοί είναι πολύ διαφορετικοί από τους άντρες της Αμερικής. Είναι όλοι πολύ τζέντλεμαν και πολύ ώριμοι. Έχουν πολύ διαφορετικό τρόπο σκέψης. Έχω γνωρίσει αρκετούς Βρετανούς και νομίζω ότι μεγαλώνουν με πολύ διαφορετικό τρόπο. Είναι ευγενικοί και πολύ… σέξι» είπε η διάσημη κληρονόμος.

Μιλώντας για τα επαγγελματικά της σχέδια η 30χρονη Paris είπε ότι ετοιμάζει μια καινούρια δουλειά, αυτή τη φορά δισκογραφική. «Μου αρέσει πολύ η μουσική και έχω πάθος με τη house. Μέχρι τώρα δεν μπορούσα να αφοσιωθώ σε αυτό γιατί έκανα πολλά ριάλιτι σόου στην τηλεόραση. Δουλεύω ήδη αρκετό καιρό το δίσκο με πολλούς κορυφαίους DJs και πιστεύω ότι ο κόσμος θα εκπλαγεί. Είναι πολύ μοντέρνος… Η τέλεια μουσική για πάρτι!» πρόσθεσε.

Η χρυσή κληρονόμος αναφέρθηκε ακόμη στα υπόλοιπα επιχειρηματικά της σχέδια, λέγοντας ότι τα αρώματα που έχει δημιουργήσει πηγαίνουν πολύ καλά στην αγορά και έχουν αποφέρει έσοδα 1,3 δισ. δολαρίων από το 2005 που τα ξεκίνησε.

«Έχω 35 καταστήματα και 17 σειρές προϊόντων. Έχω ακόμη 14 αρώματα και το νέο μου επιχειρηματικό βήμα είναι η αλυσίδα καταστημάτων Paris Hilton Beach Club. Το πρώτο θα ανοίξει σύντομα στις Φιλιππίνες. Θα έχει νυχτερινά κέντρα, εστιατόρια, μπαρ, γυμναστήρια και… ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς» είπε.

Δημοσίευση σχολίου