0

«Στα 16 μου έπαιζα πιάνο σε μπουζούκια της Σουηδίας μέχρι τα 28 μου, οπότε γνώρισα την Έλενα Παπαριζου. Ένα κορίτσι 17 χρονών, στο ξεκίνημά του, που ήρθε στη Στοκχόλμη για να κάνει την πρώτη του ηχογράφηση» δηλώνει ο Τόνυ Μαυρίδης και θυμάται τις πρώτες στιγμές της γνωριμίας του με την πρώην σύντροφό του.«Ερχόταν συχνά στο μαγαζί όπου δούλευα ως πελάτισσα. Το πρώτο βήμα έγινε κάποιο βράδυ από εκείνη, όταν με πλησίασε και μου είπε: «Σήμερα εσύ θα κοιμηθείς μαζί μου!». Το πάθος μου για τη μουσική το ανακάλυψα στα έξι μου χρόνια, όταν κάθισα για πρώτη φορά στο πιάνο και δεν το πρόδωσα ποτέ. Στα 19 μου άνοιξα κι ένα κομμωτήριο, το οποίο σήμερα κρατάει η αδελφή μου. Αυτό το κομμωτήριο μας έζησε με την Ελενα από το 1999 που τη γνώρισα έως και το 2003 που ήρθαμε στην Ελλάδα για το «Die For You», την πρώτη μεγάλη της επιτυχία. Η επιθυμία της να έρθουμε στην Ελλάδα ήταν τεράστια και κάπως έτσι τα άφησα όλα πίσω, πούλησα τα πάντα και την ακολούθησα. Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Από το 2003 έως και πέρσι ήμουν αυτός που στάθηκε όσο κανείς άλλος στο πλευρό της όχι μόνο συναισθηματικά αλλά και επαγγελματικά, γράφοντάς της πολλά τραγούδια και έχοντας τον ρόλο του παραγωγού στους τρεις τελευταίους δίσκους της» δήλωσε ο manager στο «Θέμα» και συμπλήρωσε: «Το ταλέντο της Ελενας είναι αναμφισβήτητο, γι' αυτό και θεωρώ ότι και χωρίς εμένα στο πλευρό της θα ήταν εξίσου καλή. Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι δεν θα ήταν τόσο καλά ψυχολογικά. Η προστασία και η σιγουριά που της προσέφερα της έδωσαν μεγάλη δύναμη και άλλον αέρα. Φοβάμαι ότι χωρίς εμένα, στην Ελλάδα, θα την τρώγανε... Η νύχτα δεν είναι πλάκα».
gossip

Δημοσίευση σχολίου