0

Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι; Ο (Pantelis Dentakis-listis-diafimisis-wind)- Παντελής Δεντάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στις αλάνες της Παλιάς Κοκκινιάς. Από το Δημοτικό ακόμα είχε σκεφτεί ότι μπορεί να γίνει ηθοποιός, κάτι που ήρθε στη ζωή του αρκετά αργότερα... "Μετά το σχολείο σπούδασα τουριστικές επιχειρήσεις στα ΤΕΙ. Τα ταξίδια είναι το πιο βασικό κομμάτι της ζωής μου. Χωρίς το θέατρο μπορώ να ζήσω, χωρίς ταξίδια όχι".

Ο Παντελής δίνεται ψυχή τε και σώματι στη Δημοτική Θεατρική Ομάδα του Κορυδαλλού, ενώ δίνει εξετάσεις και περνάει στο Εθνικό από όπου αποφοιτά ως αριστούχος.

"Η πρώτη μου δουλειά ήταν στο Εθνικό, στον "Βασιλικό" του Μάτεσι με τον Κώστα Ρηγόπουλο, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, καλλιτεχνικού διευθυντή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Έχω αρνηθεί προτάσεις και επέλεξα να δουλέψω σε δυο τρεις τηλεοπτικές δουλειές που μου άρεσαν, όπως ο "Γιούγκερμαν", ο "Καρυωτάκης" και το σίριαλ του Περάκη "Λούφα και Παραλλαγή".

Το μοναδικό "ναι" στον κόσμο των εμπορικών θα ειπωθεί από τον Παντελή μέσα από τη συμμετοχή του σε διαφημιστικό της κινητής τηλεφωνίας wind.

"Έκανα μια διαφήμιση, αυτό είναι όλο. Το project ήταν πολύ καλό και ο σκηνοθέτης εξαιρετικός. Δεν σου κρύβω βέβαια ότι στην αρχή έπαιξα με τη συνείδησή μου το παιχνίδι των τύψεων, στη συνέχεια το είδα ως παραχώρηση και κάπου τα έβαλα λίγο με τον εαυτό μου. Τελικά, όμως, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα".

Ο ίδιος λέει για την εποχή της κρίσης: "Με τρομάζουν οι μέρες που διανύουμε όχι τόσο όσον αφορά στο επάγγελμά μου, αλλά στο τι βιώνει ο κόσμος. Θεωρώ ότι η τέχνη είναι πολύτιμο αγαθό, αλλά όταν υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν πλέον να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες τα προβλήματα του δικού μου κόσμου φαντάζουν ασήμαντα"...
Αριστούχος απόφοιτος της δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου έγινε
γνωστός μέσα από τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που
έκανε θραύση με την ατάκα "ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία
της προκοπής".
Αφοσιωμένος στον κόσμο του θεάτρου ξεκαθαρίζει ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να ανήκει στο εμπορικό κομμάτι του.
"Εγώ πορεύτηκα με την εξής θεωρία: για να καταλήξεις σε αυτό που θέλεις
να είσαι πρέπει να αποκλείσεις όλα εκείνα που δεν θέλεις να είσαι.
Και χωρίς να μιλάω με σνομπισμό, εγώ δεν ήθελα να ανήκω στους λεγόμενους εμπορικούς ηθοποιούς.Στην τελική, ίσως και να μην μπορούσα. για παράδειγμα, ο Μάρκος Σεφερλής,
ασχέτως εάν μου αρέσει ή όχι, κάνει πράγματα τα οποία εγώ, όπως και
πολλοί άλλοι, δεν θα μπορούσα να κάνω ποτέ" λέει χαρακτηριστικά.
Για τη διαφήμιση που τον απογείωσε και τον έκανε ευρέως γνωστό αν και δηλώνει ικανοποιημένος παραδέχεται ότι "στην
αρχή έπαιξα με τη συνείδησή μου το παιχνίδι των τύψεων, στη συνέχεια το
είδα ως παραχώρηση και κάπου τα έβαλα και λίγο με τον εαυτό μου".

Δημοσίευση σχολίου