0

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν στη συνέντευξη που έδωσε στην ιταλική έκδοση του περιοδικού Max, ο George Clooney. Μεταξύ άλλων, ο ηθοποιός δήλωσε πως δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ πολιτικός, επειδή είχε πολλές γυναίκες και έχει κάνει χρήση ναρκωτικών, ενώ εξομολογήθηκε πως έχει κάνει λίφτινγκ... στους όρχ..ς!
Σχετικά με τις αισθητικές επεμβάσεις που τα σκανδαλοθηρικά περιοδικά του χρεώνουν κατά καιρούς, ο Clooney απάντησε: «Δεν έχω πειράξει τα μάτια μου, όμως έχω ξοδέψει αρκετά για να ισιώσω το δέρμα στους όρχ..ς. Εκεί ναι, δε μου αρέσουν οι ρυτίδες!». Πρόσθεσε ότι πρόκειται για μια τεχνική «την οποία στο Hollywood τη γνωρίζουν όλοι. Ονομάζεται ball ironing». Μάλιστα το 2008 όταν είχε αποκαλύψει πως έχει υποβληθεί σε αυτή την επέμβαση, αυτοσαρκαζόμενος, αποκάλεσε τον εαυτό του «Iron man».Η προσωπική ζωή μου είναι μόνο δική μου».Όσον αφορά το στοίχημα των 10.000 δολαρίων που είχαν βάλει οι φίλες του Michelle Pfeiffer και Nicole Kidman, ότι θα παντρευόταν πριν τα σαράντα του χρόνια, δήλωσε: «Έχασαν και τους έστειλα πίσω τις επιταγές. Στοιχημάτισα διπλά ότι δε θα αποκτήσω παιδιά πριν τα πενήντα. Όταν μου ξυπνά το πατρικό ένστικτο πηγαίνω στον Brad και την Angelina και ξαναθυμάμαι τον λόγο για τον οποίο ζω πολύ καλά χωρίς μωρά».
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ; ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου