1
Η Παναγιώτα Βλαντή μίλησε στον «Ελεύθερο Τύπο» για τα επαγγελματικά όνειρά της που είδε να πραγματοποιούνται αλλά και για την απογοήτευση από το κόψιμο της σειράς «Μ + Μ» από το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.«Πάθαμε ένα σοκ! Πέσαμε από τα σύννεφα. Γιατί οι υπεύθυνοι μας διαβεβαίωναν για το αντίθετο» εξήγησε η 37χρονη ηθοποιός σχετικά με την αντίδραση εκείνης και των συνεργατών της όταν έμαθαν ότι το «Μ + Μ» δεν πήρε τελικά το εισιτήριο για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. «Αλλά απ' ό,τι ξέρω δεν θα συνεχιστεί καμία από τις φετινές σειρές. Το Mega τη νέα σεζόν θα κάνει λίγες και καινούριες παραγωγές» πρόσθεσε.

Στη σειρά, η Παναγιώτα υποδύεται μια μπαλαρίνα — ρόλος που δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, μιας και η ίδια έχει ασχοληθεί πολλά χρόνια με το χορό: «Είχα την ευκαιρία να ξεκρεμάσω τις πουέντ μου και να εξασκηθώ στο χορό» λέει, ενώ αποκαλύπτει ότι της είχαν προτείνει να συμμετάσχει στο «Dancing With the Stars»: «Μου το είχαν προτείνει, αλλά λόγω χρόνου δεν προλάβαινα με τίποτα». Και όταν η δημοσιογράφος τη ρωτά αν πιστεύει ότι θα μπορούσε να αναλάβει την παρουσίαση ενός τέτοιου σόου, εκείνη απαντά: «Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τα καταφέρω. Δεν είμαι σίγουρη ότι διαθέτω όλο το πακέτο. Θέλει μια άνεση άλλου τύπου».
Ωστόσο, όσα έχει επιτύχει μέχρι στιγμής είναι υπεραρκετά για εκείνη: «Ήμουν ένα παιδί πολύ κλειστό, ντροπαλό. Ούτε και στα πιο τρελά μου όνειρα δεν είχα φανταστεί πως θα φτάσω μέχρι εδώ. Το όνειρό μου ήταν να μπω στη σχολή. Έχω ξεπεράσει τις προσδοκίες μου και αυτό μου δίνει μεγαλύτερη χαρά».
yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου