1
Κατερίνα Λέχου Το νησί (katerina lexou to nisi) είναι ό,τι καλύτερο έχω κάνει!
- Το βιβλίο το είχατε διαβάσει;
Το βιβλίο το διάβασα πριν από τρία χρόνια. Οταν πρωτοβγήκε. Αυτό που με εντυπωσιάζει και το λέω συνέχεια είναι πως όταν το διάβαζα σκεφτόμουν πως αυτό πρέπει να γίνει εικόνα. Είναι τόσο ζωντανή η ιστορία που κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης ξετυλιγόταν μπροστά μου μέσα από εικόνες. Σημαντικό επίσης θεωρώ το γεγονός ότι φωτίζει μια πλευρά της ελληνικής πραγματικότητας του τότε η οποία μας είναι σχετικά άγνωστη.

- Ποια ήταν η αντιδρασή σας όταν μάθατε ότι αυτό το βιβλίο όντως θα γίνει εικόνα και μάλιστα θα πρωταγωνιστείτε;
Δεν έγινε τόσο απλά, ούτε τόσο γρήγορα. Οταν έμαθα από τη Μιρέλλα Παπαοικονόμου ότι θα γίνει σειρά, είχε αρχίσει συγχρόνως να γίνεται κάστινγκ. Με τη σειρά μου πέρασα κι εγώ. Πέρασε από δοκιμαστικό το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων ηθοποιών. Επειτα από δύο μήνες με κάλεσαν και μου είπαν ότι θα κάνω τον ρόλο της Ελένης. Χάρηκα πάρα πολύ γιατί αν ήθελα κάποιο ρόλο ήταν αυτός της Ελένης.

- Πόσο εύκολο είναι να μπείτε στην ψυχοσύνθεση μιας γυναίκας που πέρασε το μαρτύριο της λέπρας;
Δεν είναι αυτό το δύσκολο, γιατί μαρτύρια περνάμε και στη σημερινή εποχή. Το δύσκολο είναι να ενημερωθείς και να μπεις στη λογική μιας άλλης εποχής. Το πρώτο που καλείσαι να κάνεις σε μια σειρά εποχής είναι να μάθεις πώς ζούσαν αυτοί οι άνθρωποι, πώς σκέφτονταν, ποιες ήταν οι προτεραιότητές τους. Δεν μπορεί να παίζεις για το 1937 με τη λογική του 2010. Αυτό θέλει πολλή έρευνα. Απαιτεί γνώση.

- Τι ακριβώς κάνατε από την ημέρα που μάθατε ότι θα πρωταγωνιστήσετε τελικά στη σειρά;
Φυσικά ξαναδιάβασα το βιβλίο, ενώ συγχρόνως είδα σχετικά ντοκιμαντέρ, μελέτησα την εποχή εκείνη. Διάβασα πολλά πράγματα για το τι ακριβώς συνέβαινε τότε. Είδα πολλές φωτογραφίες. Ο,τι μπορείς να συλλέξεις καλό είναι.

- Περιμένατε να δοθούν τόσα πολλά χρήματα για ένα σίριαλ σε περίοδο κρίσης;
Δεν το περίμενα. Για μένα βέβαια έτσι πρέπει να γίνεται. Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια γενναία κίνηση εκ μέρους του MEGA. Μακάρι να πάει καλά.

- Μετά την επιτυχία του «Ευτυχισμένοι μαζί» είχατε σκεφτεί το επόμενο βήμα σας;
Αυτό που σίγουρα ήθελα είναι το επόμενο βήμα μου να είναι κάτι διαφορετικό. Πάντα έχω ανάγκη για αλλαγή.

- «Το νησί» είναι το καλύτερο για εσάς;
Είναι σαφώς ό,τι καλύτερο έχω κάνει. Βέβαια, είχα αποφασίσει να κάνω μια παύση αυτήν τη χρονιά. Είχα εστιάσει το ενδιαφέρον μου στο θέατρο. Δεν ευοδώθηκε, ενώ θα ήταν σαφώς δύσκολο να τα συνδυάσω. Δεν έχω τρομερή αγωνία να είμαι στις επάλξεις. Μου αρέσει η αγρανάπαυση. Ωστόσο, στο «Νησί» δεν ήταν δυνατόν να πω «όχι».


Δημοσίευση σχολίου