1
Στέλιος Μάινας το νησι (stelios mainas to nisi) ειναι καταπληκτικό βιβλίο! Σίγουρα όταν το διάβαζα δεν περίμενα ότι θα γινόταν σειρά, στην οποία μάλιστα θα έπαιζα. Ηταν τρομερή έκπληξη. Ποια ήταν η αντίδρασή σας;Οταν με πήραν από το MEGA και μου είπαν ότι αυτό το βιβλίο θα γίνει σειρά, τους είπα «Το βιβλίο αυτό; Σοβαρά;». Φυσικά με ενδιαφέρουν τα πρωτότυπα πράγματα που δεν έχουν μια συγκεκριμένη πεπατημένη. Δεν πρόκειται για ένα ίδιο σίριαλ με αυτά που είδαμε πέρυσι και πρόπερσι. Επέμενα ότι θα είμαι σε αυτήν τη δουλειά ενάμιση χρόνο τώρα. Πριν ξεκινήσουν οι προεργασίες, πριν μου επιβεβαιώσουν ότι η δουλειά θα προχωρήσει. Ημουν πιστός σε αυτήν την πρόταση με τον κίνδυνο ότι μπορεί να μη γίνει τελικά και να μείνω χωρίς δουλειά.

- Αρνηθήκατε δουλειές προκειμένου να περιμένετε «Το νησί»;
Τα πράγματα στην τηλεόραση είναι ρευστά. Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η σειρά που αποφάσισα να μην κάνω τίποτε άλλο. Δεν μπήκα καν στη διαδικασία να υποσχεθώ κάτι άλλο.


- Περιμένατε σε περίοδο κρίσης να δοθούν τόσα χρήματα για μία τηλεοπτική σειρά;
Οχι. Τουλάχιστον έτσι αποδεικνύεται πάντα. Βέβαια, φαίνεται πως μυρίζεσαι τα πράγματα που συμβαίνουν. Οταν είχα την πρώτη συνάντηση με τα παιδιά για να κάνουμε τα δοκιμαστικά, υπήρχε ένα καθαρά επαγγελματικό κλίμα. Τουλάχιστον σύμφωνα με την εμπειρία μου στη δουλειά, διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια σοβαρή δουλειά που μου έδινε αμέσως τις προδιαγραφές που θα [Ανακατασκευάστηκε όλη η περιοχή προκειμένου να ολοκληρωθούν τα γυρίσματα.] ακολουθούσαν.

- Ο ρόλος σας ποιος είναι;
Είμαι ο Γιώργης ο Ψαράς. Ο άνδρας της Ελένης (Κατερίνα Λέχου). Εχουμε δύο παιδιά και καθημερινά μεταφέρω τα εμπορεύματα, τις παραγγελίες στη Σπιναλόγκα. Είμαι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην Πλάκα και τη Σπιναλόγκα.

- Το μούσι το αφήσατε αποκλειστικά για τη σειρά;
Δεν έχω βίτσιο να φαίνομαι δέκα με δεκαπέντε χρόνια μεγαλύτερος απ’ ό,τι είμαι! Είναι αποκλειστικά για τη σειρά.

- Θέλατε να ξεφύγετε από την κωμωδία;
Δεν έχω ιδιαίτερη ανάγκη να ξεφύγω από την κωμωδία. Εχω κάνει πολλά πράγματα διαφορετικά και όχι απαραίτητα κωμικά.

- Ηταν πολύ έντονος ο ρόλος σας στα «Μαύρα μεσάνυχτα».
Βέβαια. Τα «Μαύρα μεσάνυχτα» τα αγάπησα πολύ. Πιστεύω ότι είναι μία από τις καλύτερες δουλειές της τηλεόρασης και θα την ξανάκανα με μεγάλη μου χαρά.

- Θα θέλατε να συνεχιστεί η σειρά;
Θα μπορούσε να συνεχιστεί και τρίτη χρονιά. Ανετα. Ωστόσο, έγινε τόσο όσο πρέπει, αν και ένα comeback δεν αποκλείεται.

- Αν σας έλεγαν πως η σειρά συνεχίζεται, θα επιστρέφατε;
Εννοείται. Με χίλια. Και μην το αποκλείετε. Μπορεί του χρόνου να μας ξαναδείτε.

Δημοσίευση σχολίου

  1. stelio eic k gmtous...i8opoious..alla k t katerinaki ...pezei apisteuta wraia....sn n t zite t sirialll......tetoioi i8opoioi ligoi yparxun k kapoious apo aytus eicte k eceic..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή