0
Ο Γιώργος Σωτηρόπουλος, 32 ετών, έχει γεννηθεί στην Αυστραλία, αλλά το όνομα του φανερώνει την ελληνική καταγωγή του. Στο UFC 106 o Sotiropoulos έκανε το 2 στα 2 σε ppvs του UFC και σιγά σιγά αρχίζει και τραβά τα φώτα της δημοσιότητας.
Τεχνολογία VHS
Ο Σωτηρόπουλος ανακάλυψε το UFC στα 19 του, μέσα από μια κασέτα VHS. Είχε μόλις τελειώσει το σχολείο και ένας φίλος του έδωσε την κασέτα. «Αμέσως κατάλαβα ότι το MMA είναι κάτι που θέλω να ασχοληθώ στην ζωή μου. Θαύμασα την τεχνική ικανότητα του Royce Garcia στα πρώτα UFC και έτσι δούλεψα ιδιαίτερα στο jiu-jitsu», δηλώνει σε συνέντευξή του στο UFC.com.
1ος σύλλογος στην Αυστραλία
Το ΜΜΑ και το jiu-jitsu δεν είχαν καμία ανάπτυξη στην Αυστραλία τότε και ο Σωτηρόπουλος βρήκε εμπόδια στα πρώτα του βήματα.




«Ήμουν τυχερός, αφού ο μοναδικός σύλλογος ΜΜΑ βρισκόταν στην πόλη μου, αλλά δεν βρήκα πολλούς ανθρώπους να με βοηθήσουν στο ξεκίνημα μου. Ξεκίνησα να εκπαιδεύομαι και σε λίγα χρόνια άρχισα να γίνομαι ανταγωνιστικός στην Αυστραλία. Δυσκολευόμουν να εξηγήσω στους φίλους μου τι ακριβώς κάνω. Δεν είχα ολοκληρώσει τίποτα στις μικτές πολεμικές τέχνες, απλά είχα αναπτύξει πολύ την τέχνη του
jiu-jitsu, κάτι που δεν καταλάβαινε κανένας τότε», θυμάται ο Σωτηρόπουλος.
«Ξεκίνησα στα 19 μου, δεν είχα καμία εμπειρία, την οποία προσπάθησα να καλύψω με ταινίες του Chuck Norris, Bruce Lee, ακόμη και το Rocky», ομολογεί.
Καμία στήριξη
Γίνεται αντιληπτό πως οι δικοί του άνθρωποι δεν μπορούσαν να κατανοήσουν γιατί θυσιάζει ο Σωτηρόπουλος επαγγελματικές ευκαιρίες.


O Σωτηρόπουλος απέναντι στον Aoki σε αγώνα στην Ιαπωνία

«Κανένας δεν με στήριξε, οικογένεια και φίλοι ήταν συνεχώς αρνητικοί απέναντι στις φιλοδοξίες μου, προτιμούσαν να γραφτώ σε κάποιο πανεπιστήμιο. Ήμουν όμως αποφασισμένος. Έτσι κάλεσα τους δικούς μου σε μία προπόνηση για να τους δείξω ότι είμαι καλός. Ένας ξαδερφός μου εντυπωσιάστηκε περισσότερο και έγινε ο οδηγός μου, έτσι με οδηγούσε σε όλα τα
events. Μου πήρε πολλά χρόνια για να τους πείσω ότι αυτή θα είναι η καριέρα μου», είπε με λίγο παράπονο ο Ελληνοαυστραλός.

Sotiropoulos vs. Dent (UFC 106)


Σπαρτιάτικη ιδεολογία
Ο Γιώργος Σωτηρόπουλος ήθελε να ζήσει σαν τους αρχαίους Σπαρτιάτες: «Θαύμαζα τους αρχαίους Σπαρτιάτες και το τρόπο εκγύμνασης τους. Πήγα από το να βλέπω και να θαυμάζω αυτά στο να τα πράττω. Ζούσα για να προπονούμαι και έκανα προπόνηση για να ζω».


Ο Σωτηρόπουλος υποτάσει τον Dent στο UFC 106

The
Ultimate Fighter 6
Ο Σωτηρόπουλος πρωταγωνίστησε στο TUF 6, όπου και έφτασε στην ημιτελική φάση.
«Το σόου με βόηθησε να γίνω γνωστός και έξω από τα σύνορα της Αυστραλίας. Αμέσως ένιωσα πως μπορώ να είμαι καλός στο MMA, ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ήθελα να αναπτύξω και άλλες πτυχές του MMA και έπρεπε να το κάνω αμέσως, αλλά πως να μου μάθει κάποιος κάτι αμέσως, που ο ίδιος έκανε μία ζωή να μάθει;» αναρωτιέται ο Ελληνοαυστραλός fighter.


Απέναντι στον Roop στο UFC 101

Γάμος
Στις 8 Αυγούστου νίκησε τον George Roop και μόλις 8 μέρες αργότερα παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του. «Ευτυχώς που ο αγώνας μου δεν άφησε έντονα σημάδια στο σώμα μου, αλλιώς θα φαινόμουν άσχημος στο γάμο μου».

Sotiropoulos vs. Roop (UFC 101)


Μαύρη Ζώνη
Ο Γιώργος Σωτηρόπουλος μπορεί να βελτίωσε τις παλαιστικές και πυγμαχικές του ικανότητες, αλλά η ξεχωριστή του επιδεξιότητα είναι το jiu-jitsu, όπου κατέχει και τη μαύρη ζώνη. Άλλωστε αυτή είναι η τεχνική που θαύμασε και αγάπησε από τα 19 του, όταν και αποφάσισε να ασχοληθεί με το ΜΜΑ. Το ρεκόρ του σε αγώνες ΜΜΑ είναι 11 νίκες και 2 ήττες.

Δηλώσεις του Σωτηρόπουλου μετά το UFC 106



του Γιάννη Ασκούνη

Δημοσίευση σχολίου