0

Η Κάτια Ζυγούλη μιλώντας στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», απάντησε στης ερωτήσεις των δημοσιογράφων, για τις διατροφικές συνήθειες που έχουν στο σπίτι με τον Σάκη, για το ποιος έχει το πάνω χέρι αλλά και για το αν θα παρουσιάσει κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα.Για το ποιος έχει το πάνω χέρι, αποκαλύπτει: «Είμαι ο κυρίαρχος της κουζίνας. Ο Σάκης μού ζητάει απλά κάποια συγκεκριμένα πράγματα όταν έχει κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες, όταν έχει το πρόγραμμα στο μαγαζί ή στην εκπομπή»
Για τις παρασπονδίες στην διατροφή της, εκμηστηρεύεται: «Άπειρες παρασπονδίες. Το καινούριο μας χόμπι είναι τα κέικ, τα οποία υπάρχουν καθημερινά στο σπίτι».
Για το αν θα παρουσιάσει το «Master Chef Junior», αναφέρει: «Η τηλεόραση είναι κάτι πολύ δελεαστικό αλλά δεν έχω το χρόνο και δεν είναι στις προτεραιότητές μου. Δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει αυτό τον καιρό. Δεν είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου. Σίγουρα κατά καιρούς βγαίνει από το μυαλό μου αλλά θα ήθελα να είναι κάτι που θα βγαίνει από μέσα μου».
Για την ηθοποιία δήλωσε: «Η υποκριτική ήταν ένα μαγικό ταξίδι, κάτι που εγώ διασκέδασα, αλλά είναι κάτι που θέλει γνώσεις, ταλέντο και σπουδές» … «Θα προτιμούσα να είναι κάτι που θα μπορούσα να το εξελίξω, κάτι που θα το είχα διαλέξω από πριν ώστε να μπορώ να το σπουδάσω».
Για το αν παρακολουθεί Next Top Model και X-Factor, απαντά: «Παιδιά συγνώμη αλλά ανάμεσα στο Next Top Model και το X-Factor παρακολουθώ X-Factor».
Για το αν η Ζέτα Μακρυπούλια είναι ηθοποιός ή όχι εξηγεί: «Το ταλέντο σίγουρα είναι το νούμερο ένα. Υπάρχουν σίγουρα και πολύ σπουδαίοι ηθοποιοί οι οποίοι δεν έχουν περάσει από σχολή».
Για το αν έχει δεχθεί πρόταση για να συμμετάσχει στο Dancing With the Stars, τονίζει: «Όχι δεν δέχθηκα πρόταση από το Dancing With the Stars».
Για το αν θέλει ένα δεύτερο παιδί, προσθέτει: «Είναι θέλημα Θεού».

Δημοσίευση σχολίου